NARUČITE SE

Stomatološke usluge u Esthetic Dental Centru Zagreb

Opće usluge

Restaurativna stomatologija

Restaurativna stomatologija je grana stomatologije koja restaurira zub, odnosno nadomješta izgubljeno ili uništeno tvrdo zubno tkivo. Uzroci gubitka zubnog tkiva mogu biti trauma, karijes i slično.

Bijela plomba (ispun) – vrsta ispuna koji je estetski i funkcionalno najprihvatljiviji. Kemijski se veže za zub, čime osigurava čvrstu vezu i manju mogućnost rubnih pukotina te sekundarnih karijesa ispod plombe.

Estetska nadogradnja – konfekcijski kolčić ojačan staklenim vlaknima koji se stavlja u endodontski liječen zub kako bi ga ojačao i omogućio nadogradnju velikog dijela izgubljenog tvrdog zubnog tkiva.

Staklenoionomerni ispun (glasionomerni ispun) – vrsta ispuna koji se koristi kod mliječnih zuba, a također i kao privremeni ispun kod odraslih. Često se koristi umjesto amalgamskih ispuna koji se sve više izbacuju iz upotrebe, kao jeftinija varijanta estetskog ispuna.

Endodoncija

Endodoncija je grana stomatologije koja se bavi liječenjem zuba, odnosno vađenjem pulpe (zubnog živca) iz korijenskih kanala, njihovom dezinfekcijom te naposlijetku punjenjem istih. U Esthetic Dental Centeru korijenski kanali liječe se najmodernijom tehnologijom strojne endodoncije, pri čemu je zahvat bezbolan i gotov u jednoj posjeti.

Parodontologija

Parodontologija je grana stomatologije koja liječi bolesti gingive (zubnog mesa, desni). Gingivitis, koji je početak parodontne bolesti (paradontoze), liječi se temeljitim ultrazvučnim čišćenjem kamenca oko zuba, a parodontitis, kao kronična bolest, tretira se posebnim nastavcima koji ulaze ispod zubnog mesa (gingive) i uklanjaju bakterije iz dubokih parodontnih džepova oko zuba. Neliječeni parodontitis dovodi do gubitka kosti, povlačenja zubnog mesa, klimanja te naposlijetku gubitka zuba.

U Esthetic Dental Centeru koristi se piezo uređaj koji liječi parodontozu vrlo nježno, ne ozljeđujući pritom zubno meso, zbog čega nema postoperativnih bolova, oticanja, gnojenja i slično. Postupak je gotovo bezbolan.

Kirurgija

Kirurgija je grana stomatologije koja se bavi operativnim zahvatima u usnoj šupljini. Pod operativne zahvate spadaju vađenja zuba (ekstrakcije), ugradnje implantata, operacija ciste (cistektomija), vađenje umnjaka (alveotomija), itd.

Preventivna stomatologija

Kako bi se bolesti zubnog mesa i nastanak karijesa spriječili, potrebno je dolaziti redovito na kontrole (barem dva puta godišnje). Na kontrolama je potrebno očistiti zubni kamenac, kako se zubno meso ne bi upalilo i nastao neki od oblika parodontnih bolesti. Pregled zuba i usne šupljine nužno je obavljati redovito kako bi se na vrijeme otkrio karijes, uklonio i time spriječilo moguće endodontsko liječenje koje je nužno ako dođe do pulpitisa (upale zubnog živca).

Mlade trajne zube potrebno je pečatiti čim izrastu, kako bi se spriječio nastanak karijesa koji najčešće zahvati mlade trajne šestice, zbog čega mnogo djece izgubi upravo te zube.

Centar estetske stomatologije može vam ponuditi i sljedeće usluge:

Call Now ButtonNazovite nas +385 1 557 38 39